Otsi
Sulge

Otsi kodulehelt

Case study: erään sälekaihdintilauksen tarina

Case study erään sälekaihdintilauksen tarinaViime vuonna meihin otti yhteyttä Heidy, joka halusi meiltä uudistettuun asuntoonsa sälekaihtimet. Työn valmistumisesta on nyt tosin kulunut jo jonkin aikaa, mutta nautimme edelleen prosessin myönteisistä vaikutelmista.

Tilauksen sisällöstä ja ajallisesta määrityksestä riippumatta tavoitteenamme on aina kuunnella asiakkaan omia toivomuksia ja tarjota jotain arvokasta. Sisustus on henkilökohtainen aihe, silloinkin kun puheena ovat verhot tai kaihtimet, sillä jokainen yksityiskohta luo yksilöllisen kokonaisuuden, sekä kotona että toimistossa.

Miten siis sälekaihtimet tulivat kotiin?

Jokaisella alalla saattaa asiakkaalla olla ennen ostoa ennakkoluuloja ja kysymyksiä. Mitä tarjouspyynnön jälkeen tapahtuu? Mahtaako ideani sopia? Voiko laadusta olla varma? Miten asennus tapahtuu?

Yksi hyvä mahdollisuus varmistua asiasta on tiedustella muilta asiakkailta, millainen heidän tilausprosessinsa oli. Esitimme joitakin kysymyksiä, jotka saattavat kiinnostaa sinuakin.

Heidyn kokemus oli seuraava:

Mitä tarkalleen tilasit Avaeksperteiltä?
Tilasin sälekaihtimet koko asunnon ikkunoihin, toisin sanoen neljälle ikkunalle.

Mikä johti tilaukseen? Oliko suunnitelmissa esimerkiksi muutto tai asunnon uusiminen?
Uusin koko asunnon, samalla vaihdoin kaikki kaihtimet.

Miten löysit tähän tilaukseen Avaeksperdid-yrityksen?
Olin tilannut yritykseltä ennenkin ja ollut palveluun erittäin tyytyväinen.

Mitä koko tilausprosessi tuotteiden saamiseen saakka sisälsi?
Kaikki oli helppoa, otin vanhojen sälekaihdinten mukaan mitat, kävin myymälässä ja valitsin värin (metalli) ja minulle lähetettiin sähköpostitse hintatarjous. Toimitusaika oli minulle sopiva!

Olitko tyytyväinen asiakaskommunikointiin?
Olin tyytyväinen kommunikointiin, se oli ammattitaitoista!

Miten ajatuksesi tulivat ymmärretyiksi ja seuratuiksi? Tai jos et ollut ajatellut koko asiaa yksityiskohtiin asti, niin tarjottiinko sinulle riittävästi vaihtoehtoja?
Koska minulla oli hyvin tarkka toive, tarvitsin apua vain sävyn valinnassa. Sitä koskeva suositus oli asiallinen ja käytännöllinen.

Suosittelisitko Avaeksperttejä muillekin?
Ehdottomasti suosittelisin ja olen myös suositellut.

Haluatko vielä lisätä jotain sinun kannaltasi tärkeää?
Haluan lisätä, että asentaja oli hyvin tarkka, asiallinen ja ammattitaitoinen. Hän suoritti työnsä nopeasti ja turhia jaarittelematta. Koska eräs asia tuli vielä tehdä lisätyönä, hän tuli toisenkin kerran ja teki työn kunnolla ilman mitään vastaväitteitä, tarkalleen sovittuna aikana! Se ei ole nykyisin enää kovin tavallista.

Palautteella on merkitystä

sälekaihtimetOlemme hyvin iloisia siitä, että voimme tämän prosessin aikana toteuttaa toimintaperiaatteitamme onnistuneesti. Ja mikä vieläkin tärkeämpää, tavoite saavutettiin – löysimme asiakkaalle sopivimman ratkaisun. Samanlaisen kokemuksen ja tuloksen haluamme tarjota kaikille asiakkaillemme.

Meille on erittäin tärkeää olla asiakkaalle asiallinen yhteistyökumppani ja siksi kaikenlainen palaute on tervetullutta. Sisustuksen hankkiminen ei saa olla pelkkä ostotoimi – asiakas etsii mahdollisuutta toteuttaa ajatuksensa ja liikkeen tehtävänä on taata se niin ammattitaitoisesti ja mukavasti kuin mahdollista. Sitä miellyttävämpää on kuulla asiakkailta myönteistä palautetta, sillä se merkitsee, että olemme oikealla tiellä.

Kiitos, Heidy!

Lue lisää: Sälekaihdinten tuotesivu

Tagasi
Sulge

Tuotteet

Etkö löydä sopivaa tuotetta tai haluatko lisätietoa?

Pyydä tarjous